ΤΟ ΠΙΘΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ












Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Ατύχημα ή μετεωρίτης; (επιχείρηση διαχείρισης κρίσεων skyfall)

Ατύχημα ή μετεωρίτης; (επιχείρηση διαχείρισης κρίσεων skyfall)
Όσοι παρακολουθούν την επικαιρότητα θα πρόσεξαν ότι ο Βλαντιμίρ Ζιρινόφσκι υποστήριξε ότι το μετέωρο που έπεσε πρόσφατα (15.2.2013 τοπική ώρα 9.20 ) στην Ρωσία (περιοχή CHELYABINSK 900 μίλια ανατολικά της Μόσχας) ήταν δοκιμή κάποιου νέου αμερικανικού όπλου.

Επίσης στο διαδίκτυο κυκλοφόρησαν βίντεο που δείχνουν ότι το μετέωρο χτυπήθηκε από κάτι στο σημείο που η φλεγόμενη ουρά του χωρίζεται στα δύο.

Από την ανάλυση των εικόνων φαίνεται ότι μάλλον χτυπήθηκε από την αντιαεροπορική άμυνα της Ρωσίας με σκοπό να το διαλύσουν πριν πέσει.

Η περιοχή πτώσης του μετεωρίτη βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από την Μόσχα όπου την 15 και την 16 Φεβρουαρίου εξελισσόταν η συνάντηση των G-20 και των κεντρικών τραπεζιτών.

Είναι ευνόητο ότι λόγω της διεθνούς συνάντησης που διεξαγόταν την ώρα εκείνη στη Μόσχα στους ουρανούς της χώρας θα πετούσαν αρκετά πολεμικά αεροσκάφη για την προληπτική προστασία της και η αντιαεροπορική άμυνα θα ήταν σε πλήρη ετοιμότητα αντίδρασης.

Το μετέωρο παρά την ετοιμότητα των Ρώσων εμφανίζεται ξαφνικά να εκρήγνυται σε ύψος μέτρων 10.000 μέτρων και αρχίζει να πέφτει φλεγόμενο, αφήνοντας μία άσπρη ουρά καπνού.

Σε κάποιο σημείο η ουρά γίνεται διπλή, όπου μάλλον η βολίδα επλήγη από αντιαεροπορικό όπλο.
η βολίδα επλήγη από αντιαεροπορικό όπλο


Συνεχίζοντας την κάθοδο μεσολαβεί κάποια έκρηξη με έντονη φωτεινότητα που ξεπερνάει την φωτεινότητα του ηλίου και κατόπιν το μετέωρο συνεχίζει χωρίς σημαντική ουρά την πτώση του και πέφτει.

Αρχικά τα μέσα μαζικής ενημέρωσης μας δείχνουν εικόνες της πτώσης όπως σας τις περιέγραψα και ως σημείο πτώσεως μας δείχνουν μία σχετικά μικρή τρύπα σε μια παγωμένη λίμνη.

Από το σημείο αυτό είναι εμφανής η προσπάθεια συγκάλυψης.
Τα μέσα ενημέρωσης που μας έχουν συνηθίσει σε καταστροφολογίες και ειδικά εκείνες τις ημέρες προβάλουν ένα αστεροειδή, που δήθεν είναι μεγάλος κίνδυνος γιατί περνάει πολύ κοντά από την γηδεν αναζητούν την φοβερή εικόνα του σημείου πτώσης, αλλά προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο μετεωρίτης έκανε μία μικρή τρύπα σε μία λίμνη.

Ακολουθεί όμως η αποκάλυψη του πραγματικού σημείου πτώσεως σε βίντεο στο ίντερνετ, που πάλι δεν προβάλλεται ευρύτατα , κατά εξίσου περίεργο τρόπο.

Η εικόνα δείχνει μία τεράστια σε πλάτος και βάθος τρύπα στη μέση του χιονισμένου τοπίου, όπου μέσα της φαίνονται μικρά κομμάτια που φλέγονται περιμετρικά.

Στο κέντρο της δεν υπάρχει συμπαγές τμήμα μετεωρίτη και η τρύπα είναι σχετικά επίπεδη, πράγμα μη αναμενόμενο για βλήμα με πολύ μεγάλη ταχύτητα και μάζα.

Επιπλέον δεν βλέπουμε πουθενά νέφος από σκόνη και φοβερούς καπνούς, ούτε φαίνονται πάνω στο κατάλευκο χιόνι ορατά ίχνη θραυσμάτων που να εκτοξεύτηκαν περιμετρικά από την πτώση, δηλαδή το βλήμα δεν είχε την απαιτούμενη μεγάλη ορμή που να δικαιολογείται από τη μάζα του και την υποτιθέμενη τεράστια ταχύτητα του.

Θα με συγχωρήσετε αλλά το παραμύθι δεν το χάβω.

Η εικόνα μου θυμίζει περισσότερο την πτώση ενός μεγάλου αεροπλάνου ή ενός ισχυρού πυραύλου ή μεγάλου δορυφόρου.

Η τρύπα είναι όμως πολύ μεγάλη και ίχνη ραδιενέργειας δεν παρουσιάζονται στο έδαφος.
Τα συντρίμμια εμφανώς καίγονται και δεν είναι μεγάλα σε όγκο. Οι δημοσιογράφοι υποστηρίζουν ότι το μετέωρο είχε βάρος 10 μετρικούς τόνους και διάμετρο περίπου 55 πόδια.

Αναζητώντας το είδος του αεροπλάνου που μπορεί να πετάξει στα 10.000 πόδια, που είναι μεγάλο αρκετά, που μπορεί να εκραγεί λόγω φορτίου και που έχει τουλάχιστον δύο κινητήρες και έχει παρόμοιες διαστάσεις σας το παρουσιάζω: McDonnelL Douglas KC-10A.
Αμερικάνικης κατασκευής.

Τρικινητήριο:
Oι δύο κινητήρες βρίσκονται κάτω από τα φτερά και ο τρίτος στην ουρά.
Αεροπλάνο εναέριου εφοδιασμού με ωφέλιμο φορτίο σε καύσιμα 160 τόνους (!)
Μήκος 181 πόδια, άνοιγμα φτερών 165 πόδια, ύψος 58 πόδια και οροφή δράσης 12.727 μέτρα.

Δεν ξέρω αν είμαι φιλύποπτος, αλλά σίγουρα εκείνη ειδικά την ημέρα θα πετούσε τουλάχιστον ένα τέτοιο αεροπλάνο στον εναέριο χώρο της Μόσχας για να ανεφοδιάζει τα αμερικάνικα μαχητικά που ενδεχομένως προστάτευαν την διάσκεψη των G-20.

Το ατύχημα (αν έγινε ατύχημα) ήταν σε γνώση των ρωσικών αρχών εξ αρχής και γνωρίζοντας τον κίνδυνο λόγω των φλεγόμενων καυσίμων που δεν έπρεπε να φτάσουν άθικτα στο έδαφος, αυτοί αποφάσισαν να το διαλύσουν με αντιαεροπορικό βλήμα.
Δεν είναι τυχαίο ότι μετά το πλήγμα εμφανίζονται δύο στήλες καπνού: είναι τα ίχνη των δύο κινητήρων κάτω από τα φτερά.
Ο λευκός καπνός οφείλεται σε διαρροή φλεγόμενων καυσίμων αεροπλάνου.

Το μεγαλύτερο μέρος του καυσίμου πιθανότατα έφτασε στο έδαφος και προκάλεσε έκρηξη στην επιφάνεια και αυτό εξηγεί την απουσία σκόνης και καπνών και το σχετικά μικρό βάθος του κρατήρα.
Παρακάτω παραθέτω links για να τα δείτε συνολικά και μόνοι σας.

Εικόνες του πραγματικού κρατήρα:

To ύποπτο αεροπλάνο 


Η ανάλυση μου προϋποθέτει ότι το αεροπλάνο είναι αμερικανικό γιατί οι Ρώσοι δεν θα είχαν ανάγκη να εφοδιάζουν εναέρια τα μαχητικά τους πάνω από την χώρα τους και δεύτερο γιατί το αντίστοιχο ρωσικό αεροσκάφος (IL-76) είναι τετρακινητήριο και μπορεί να μεταφέρει μόνο 60 τόνους καυσίμων.
Μία επιπλέον ένδειξη ότι μπορεί να πρόκειται για συγκαλυπτόμενο ατύχημα είναι το ότι τονίστηκε επαρκώς σε όλες τις παρουσιάσεις του γεγονότος από τα ΜΜΕ ότι προέκυψαν πολλά μεν θύματα, αλλά από τα γυάλινα παράθυρα και όχι από το ίδιο το μετέωρο.

Ετσι, αν αποκαλυφθεί τελικά ότι ήταν ατύχημα να επιδικάζονται πολύ μικρές αποζημιώσεις από έμμεσες βλάβες.

Εννοείται ότι οι ρωσικές αρχές έχουν συμφέρον να καλύψουν το γεγονός για να μην χρειασθεί να αποκαλύψουν ότι είχαν δώσει άδεια σε αμερικάνικα αεροσκάφη να υπερίπτανται ένοπλα πάνω από την πρωτεύουσα τους.

Στην εικόνα η τρύπα της παραπληροφόρησης.

η τρύπα της παραπληροφόρησης

ΠΗΓΗ"

 Secret Real Truth

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου