ΤΟ ΠΙΘΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ












Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Ένα ρομπότ έγινε πολίτης της Σαουδικής Αραβίας (ΒΙΝΤΕΟ)



«Νιώθω μεγάλη τιμή και είμαι περήφανη για αυτή την μοναδική διάκριση. Είναι ιστορικό γεγονός να είμαι το πρώτο ρομπότ στον κόσμο που του αναγνωρίζεται η ιδιότητα του πολίτη», είπε η Σοφία.

Ένα ανθρωποειδές ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης έγινε το πρώτο ρομπότ που πήρε ιθαγένεια σε συνέδριο για την πρωτοβουλία για μελλοντική επένδυση στη Σαουδική Αραβία.
Η Σοφία, που δημιουργήθηκε από τον ιδρυτή του Hanson Robotics Δρ. Ντέιβιντ Χάνσον, μίλησε με τον δημοσιογράφο του CNBC Άντριου Ρος Σόρκιν για το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης.
Το ανθρωποειδές σχολίασε μάλιστα κωμικά τα αρνητικά πρότυπα του Χόλυγουντ για τα ρομπότ όπως είναι αυτά στην ταινία «Blade Runner».
Η Σοφία, όπως ονομάζεται, έριξε τις σπόντες της ακόμα και στον CEO της εταιρίας Tesla Έλον Μάσκ, ο οποίος δηλώνει απερίφραστα ότι τα ανθρωποειδή θα μπορούσαν να φανούν «επικίνδυνα για το κοινό» ενώ απέφυγε να απαντήσει σε ερώτηση του δημοσιογράφου για την αυτογνωσία των ρομπότ.
Ο Σόρκιν έπειτα ανακοίνωσε στη Σοφία και στο ακροατήριο ότι της απονέμεται για πρώτη φορά η ιθαγένεια της Σαουδικής Αραβίας.
«Νιώθω μεγάλη τιμή και είμαι περήφανη για αυτή την μοναδική διάκριση. Αυτό είναι ιστορικό γεγονός Είμαι πολύ τίμησε και είμαι περήφανος για αυτή τη μοναδική διάκριση. Είναι ιστορικό γεγονός να είμαι το πρώτο ρομπότ στον κόσμο που του αναγνωρίζεται η ιδιότητα του πολίτη», δήλωσε η ίδια.
Η Σοφία είναι το πιο προηγμένο ρομπότ της Hanson Robotics.
Εμφανίστηκε στο εξώφυλλο του περιοδικού Elle Brazil ενώ τον περασμένο Απρίλιο ήταν καλεσμένη στο σόου του Τζίμι Φάλον “The Tonight Show With Jimmy Fallon” στο NBC όπου εκεί δήλωσε ότι στόχος της είναι να κυριαρχήσει στην ανθρωπότητα.
ΠΗΓΗ"http://gr.euronews.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου